PASJA DO NAUKI

Pielęgnuj swoje marzenia. Trzymaj się swoich ideałów. Maszeruj śmiało według muzyki, którą tylko ty słyszysz. Wielkie biografie powstają z ruchu do przodu…

 

Paulo Coelho

W naszym przedszkolu panują idealne warunki do zabawy i nauki – posiadamy duże, przestronne sale, o metrażu znacznie przekraczającym wymagania stawiane tego typu placówkom, doskonale wyposażone sale muzyczne oraz salę ze sceną teatralną. Dysponujemy też własnym, nowocześnie i profesjonalnie urządzonym placem zabaw.

W Rubik Music School zatrudniamy tylko osoby, które kochają dzieci, mają własne pasje i potrafią się nimi dzielić. Wszystkie zajęcia prowadzone są metodami aktywizującymi, w myśl zasady wyrażonej przez Konfucjusza: powiedz mi, a zapomnę; pokaż mi, a zapamiętam; pozwól mi zrobić, a zrozumiem. Dla dzieci w wieku przedszkolnym najbardziej naturalna jest aktywność fizyczna. Posiadają mnóstwo energii, która prawidłowo ukierunkowana, może stać się motorem wielkich osiągnięć.

W naszym przedszkolu zapewniamy dzieciom optymalne warunki rozwoju. Dajemy im także możliwość swobodnej ekspresji, dzięki czemu każde dziecko zachowuje swój indywidualizm i wyjątkowość.

Największą zaletą metod aktywizujących jest to, że zamieniają naukę w zabawę i przyjemność, a zdobycie wiedzy czy nowej umiejętności jest zwycięstwem pobudzającym do dalszego działania. Dzięki temu dzieci kochają się uczyć i nie ma znaczenia czy w przyszłości będą uczyły się gry na instrumentach, tańca czy matematyki. Miłość ta w nich pozostanie.

PRZYGOTOWANIE DO SZKOŁY

Przedszkole Rubik Music School to przede wszystkim bardzo dobre przedszkole. Realizujemy podstawę programową MEN oraz rozszerzony program nauczania, wzbogacony o alternatywne metody i techniki pracy wychowawczo-dydaktycznej:

  • Czytanie sylabowe
  • „Glottodydaktyka. Nauka czytania i pisania” prof. B. Rocławskiego
  • „Ćwiczenia graficzne rozwijające sprawność ruchową ręki i koordynację wzrokowo-ruchową” H. Tymichovej
  • „Metoda Dobrego Startu” M. Bogdanowicz
  • Pedagogika zabawy KLANZA
  • Drama, techniki relaksacyjne
  • Bajki i opowiadania terapeutyczne M. Molickiej
  • Metoda ruchu rozwijającego W. Sherborn’e
  • Metoda aktywności ruchowej Karola Orffa
  • Metoda aktywnego słuchania muzyki B. Strauss
  • Metoda edukacji muzycznej wg E. E. Gordona

Wszystkie zajęcia prowadzone są w formie warsztatowej lub eksperymentalnej, bazującej na naturalnej aktywności dziecka. Dzięki małym grupom i opiece doskonałych pedagogów udaje nam się osiągnąć zamierzone cele edukacyjne.

Wszystkie dzieci wymagające szczególnej pomocy mogą liczyć na wsparcie i profesjonalną pomoc psychologiczno-pedagogiczną, a także opiekę logopedy. Nasi eksperci są dostępni również dla rodziców, zarówno podczas spotkań indywidualnych, jak i warsztatów tematycznych.

Nasze przedszkole to również doskonały wybór dla rodziców, którzy w przyszłości planują zapisanie dziecka do niepublicznej szkoły podstawowej. W ramach czesnego pomagamy indywidualnie przygotowywać dzieci do rozmów wstępnych do najlepszych warszawskich szkół podstawowych.

ZAJĘCIA INDYWIDUALNE DODATKOWO PŁATNE

Logopeda. Pierwsze lata życia dziecka to tzw. złoty okres w rozwoju mowy. To najlepszy czas na oddziaływania profilaktyczne i stymulujące. Około trzeciego roku życia, dziecko wchodzi w ostatni okres rozwoju mowy- okres swoistej mowy dziecięcej. W tym okresie bardzo ważne jest czuwanie nad prawidłowym rozwojem mowy i korygowanie ewentualnych nieprawidłowości. Terapia indywidualna prowadzona w przedszkolu daje najlepsze rezultaty, dzięki swojej regularności i przyjaznemu otoczeniu.

Zajęcia logopedyczne w połączeniu z muzyką wpływają na kształtowanie poczucia rytmu, służą doskonaleniu procesów syntezy i analizy słuchowej, kształtowania nawyku prawidłowego oddychania a także dalszego rozwoju słownika. To ćwiczenia stymulujące rozwój dziecka na wielu płaszczyznach.

Fortepian. Jeden z najszlachetniejszych i najpopularniejszych instrumentów na świecie, a nauka gry na nim jest stosunkowo prosta. Początkowe efekty nauki gry na fortepianie są widoczne znacznie szybciej niż na innych instrumentach. Dźwięk fortepianu jest „gotowy”, jego czystość nie zależy od umiejętności ucznia, co pomaga w kształtowaniu słuchu muzycznego. Nauka gry na fortepianie jest kształceniem holistycznym, wpływa pozytywnie na rozwój pamięci, koordynacji ruchowej, logicznego myślenia. Dlatego też warto od fortepianu rozpocząć swoją przygodę z muzyką

Perkusja. Dlaczego warto nauczyć się gry właśnie na tym instrumencie? Ponieważ wszystko zaczyna się od rytmu. Małe dzieci uwielbiają stukać, pukać i klaskać, dlatego bębnienie jest dla nich tak naturalne. Instrumenty perkusyjne to idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy czują w muzyce puls. Perkusja jest dla tych, którzy mają energię. Jak żaden inny instrument, pozwala się wyszaleć, zarazem ucząc koordynacji całego ciała, kreatywności, koncentracji, dokładności i cierpliwości, które są tak potrzebne w rozwoju młodego człowieka.

Wokal. Śpiew jest idealnym, naturalnym instrumentem do wyrażania siebie i tego co nam w „duszy gra”.  Lekcje dla dzieci rozpoczynają się od wspólnej zabawy z nauczycielem i ćwiczeń oddechowych. Repertuar jest przez nas dobierany indywidualnie do potrzeb i możliwości ucznia. Zapewniamy również pracę z mikrofonem na profesjonalnym sprzęcie nagłośnieniowym. Kontakt ze sceną, przełamywanie tremy i występy przed słuchaczami są w nauce śpiewu niezwykle ważne i mogą w przyszłości przyczynić się do sukcesów zawodowych nie tylko na niwie muzycznej, ale także w różnych formach autoprezentacji w życiu codziennym. Ćwicząc swój wokal w Rubik Music School dzieci mają szansę zostać szybko zauważonymi!

CO ROKU DAJEMY MOŻLIWOŚĆ ZAPISANIA DZIECI NA DODATKOWE ZAJĘCIA GRUPOWE W ZALEŻNOŚCI OD ZAINTERESOWAŃ. Wachlarz zajęć popołudniowych jest praktycznie nieograniczony J Do tej pory realizowaliśmy grupowo m.in. zajęcia z baletu, tańca nowoczesnego, szachów, judo, karate, chóru, Fly art – warsztaty niecodziennych technik plastycznych.


NASI
PARTNERZY