Katarzyna Szmyglewska - Dyrektor Przedszkola

Prowadzi nadzór pedagogiczny w placówce Rubik Music School. Jej atutem jest nie tylko duże doświadczenie i łatwość w nawiązywaniu relacji z dziećmi, ale także efektywność w prowadzonym kształceniu. W pracy szczególny nacisk kładzie na rozwijanie umiejętności czytania i pisania.  Jest zdecydowana i dobrze zorganizowana, dzięki czemu dzieci chętnie działają pod jej przewodnictwem i są w stanie wykonać nawet najtrudniejsze zadania.

Ku mojej ogromnej radości, wymagająca praca z dziećmi przynosi mi wielką satysfakcję. Kontakt z dziećmi od kilku lat jest dla mnie inspirujący i napędza mnie do dalszego rozwoju i działania. Do nauczania przygotowały mnie studia pedagogiczne, a także szkolenia, które nieustannie pozwalają mi rozwijać warsztat pracy i zaskakiwać wychowanków ciągle czymś nowym. Do grupy staram się wnieść dużo energii i uśmiechu, a przede wszystkim wykazać się cierpliwością, jakiej potrzebują zarówno uczniowie, jak i rodzice troszczący się o edukację swoich pociech. Moim głównym celem jest stwarzanie na zajęciach przyjemnej atmosfery, aby nauka nie była dla dzieci żmudną koniecznością, lecz fascynującą przygodą. Poza nauczaniem, uwielbiam podróżować, poznawać nowe zakątki i tradycje, czytać książki i spędzać czas z najbliższymi w moim rodzinnym mieście.

O sobie

Aleksandra Bazela – Nauczyciel wychowania przedszkolnego

Absolwentka pedagogiki wczesnoszkolnej z językiem angielskim oraz pedagogiki z terapią pedagogiczną i socjoterapią Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Wyjazd do Wielkiej Brytanii umożliwił jej poznanie innej kultury wychowania dzieci. W swojej pracy kładzie nacisk przede wszystkim na słuchanie tego, co mają do powiedzenia podopieczni.

Nie zamykam się na żadne, nawet najbardziej potrzebujące dziecko. Staram się poszerzać swoją wiedzę poprzez uczestnictwo w różnych szkoleniach. Moje zainteresowania kulturą Dalekiego Wschodu, a przede wszystkim Japonii, są źródłem inspiracji do kreatywnego przeprowadzania zajęć z dziećmi.

O sobie

Agnieszka Solka - Nauczyciel wychowania przedszkolnego

Wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Warszawie na kierunku pedagogika przedszkolna z logopedią. Pełna ciepła, cierpliwości i optymizmu. Jest ostoją dla dzieci podczas każdej trudnej sytuacji. Jej spokój i uśmiech udzielają się wszystkim.

W swojej pracy staram się pokazać dzieciom, że mogą być samodzielne i kreatywne na miarę swoich możliwości. Specjalizuję się w zajęciach plastycznych i muzyczno-ruchowych, gdyż uważam, że to właśnie dzięki nim dziecko poprawnie się rozwija, a co za tym idzie, poznaje świat i samego siebie. Prowadząc zajęcia wykorzystuję min; Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne oraz Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz. Praca z dziećmi daje mi wiele satysfakcji i poczucie spełnienia.

O sobie

Magdalena Ossowska - Nauczyciel wychowania przedszkolnego

Absolwentka pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz pedagogiki penitencjarno-sądowniczej. Po studiach wyjechała do Belgii opiekować się dziećmi i uczyć języka holenderskiego. Po powrocie została wychowawcą w Anglojęzycznym Międzynarodowym Przedszkolu we Wrocławiu.

Wyjazd za granicę pozwolił mi na znaczne poszerzenie horyzontów. Praca z dziećmi zawsze sprawia mi wiele radości i satysfakcji. Dokładam wszelkich starań aby dzieci przebywające pod moją opieką czuły się bezpiecznie i nigdy się nie nudziły. Interesuję się sportem oraz podróżami. Jestem osobą otwartą, cierpliwą i odpowiedzialną. 

O sobie

Sylwia Przybysz - Nauczyciel wychowania przedszkolnego

Studentka warszawskiej Akademii Pedagogiki Specjalnej, z wykształcenia nauczyciel wychowania przedszkolnego z edukacją wczesnoszkolną. Uwielbia prace z dziećmi  i wie, jak z nimi rozmawiać. Jej łagodne, miłe usposobienie sprawia, że maluchy lgną do niej w naturalny sposób. Najbardziej ceni sobie partnerskie i otwarte interakcje z przedszkolakami, dla których nie jest ‘ panią’, ‘ ciocią’ a zwyczajnie Sylwią. Muzyka jest jej największą pasją. W szkole muzycznej uczyła się gry na wiolonczeli . Grę na instrumencie zamieniła na warsztaty z wokalu i dykcji. Zajęcia rozwinęły jej umiejętności posługiwania się głosem na poziomie mowy i śpiewu. Prywatnie wraz z przyjaciółmi współprowadzi rozrywkowy zespół muzyczny, w którym śpiewa.

Wolne weekendy lubię spędzać w rodzinnej miejscowości, na wsi, gdzie czekają na mnie bliscy, nieskażona natura i ukochane zwierzęta.  Moim marzeniem była praca z dziećmi, w której mogę dzielić się z nimi swoją pasją do muzyki- tak jak w Rubik Music School! Prowadząc zajęcia muzyczne z najmłodszymi dziećmi wykorzystuję metodę uczenia się muzyki wg teorii E. E. Gordona.

O sobie

Izabela Kiszkiel - Nauczyciel wychowania przedszkolnego

Studentka Psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Długoletnie doświadczenie w opiece nad dziećmi do 3 lat. Uwielbia pracę z dziećmi, ma łagodne usposobienie i mnóstwo cierpliwości. Prowadząc przez wiele lat zajęcia przygotowujące dzieci do wkroczenia w etap przedszkolny doskonale rozumie proces adaptacji. W przedszkolu wykorzystuje wiedzę oraz zdobyte doświadczenie by pomóc maluchom przetrwać rozłąkę z rodzicami i zaadaptować się w nowym otoczeniu.

Moje zamiłowania plastyczne pozwalają na spełnienie podczas prowadzonych zajęć plastycznych. Lubię pokazywać dzieciom jak z przedmiotów codziennego użytku wyczarować coś niesamowitego. Jestem zwolenniczką wykorzystywania w pracy metody bajkoterapii.

O sobie

Dorota Senetra - Nauczyciel Muzyki

Ukończyła szkołę muzyczną drugiego stopnia oraz studia na kierunku pedagogika. Swoją karierę rozwija dwutorowo, jako wokalistka i jako nauczycielka. Posiada doskonały kontakt z dziećmi, dzięki czemu osiąga duże sukcesy w ich nauczaniu. Obecnie pod skrzydłami Pani Lidii Bajkowskiej prowadzi zajęcia z nauki gry na fortepianie w  przedszkolu oraz w szkole muzycznej Rubik Music School.

Przygodę z muzyką rozpoczęłam w wieku 6 lat, gdy za namową wspaniałej osoby, Pani Ireny Kwiatkowskiej rodzice zapisali mnie do szkoły muzycznej I i II stopnia w klasie fortepianu w Olsztynie. W trakcie nauki, doświadczenie sceniczne zdobywałam będąc laureatką konkursów pianistycznych i wokalnych w Polsce i za granicą. Wokalu uczyli mnie wybitni artyści, między innymi Agata Dowhań z Alibabek, Andrzej Wysocki, Reni Jusis i Mario Szaban. Uczę dzieci i młodzież muzyki na wielu szczeblach (fortepianu, wokalu, chóru) od 7 lat w wielu placówkach oświatowych i kulturalnych. Pracowałam jako instruktor wokalny w zespole „Sukces”, przygotowując podopiecznych do festiwali. Komponuję muzykę własną oraz do bajek – między innymi dla fundacji Dzieci-Dzieciom, angażując się w akcje charytatywne.
Uczestnicząc w różnych projektach czynnie koncertuję zarówno jako wokalistka jak i chórzystka. Współpracowałam z wieloma polskimi artystami, m.in. z Agatą Dowhań, Mieczysławem Szcześniakiem, Tomaszem Steńczykiem.
Chociaż z zawodu jestem pedagogiem, animatorem kultury i muzykiem, moją pasją jest również historia sztuki oraz psychologia.

O sobie

Magdalena Malinowska - Metodyk - Nauczyciel języka angielskiego

Posiada wieloletnie doświadczenie w nauczaniu dzieci w wieku przedszkolnym. Jej największym atutem jest pasja do wykonywanej pracy oraz doskonały angielski akcent. Wszystkie prowadzone przez nią zajęcia są dopracowane i bardzo różnorodne. Dzięki dużemu poczuciu estetyki i pomysłowości Pani Magda dba o piękny wystrój naszego przedszkola podczas przedstawień i uroczystości.

Ukończyłam Pedagogikę Pogranicza Kulturowego na Uniwersytecie Warmińsko- Mazurskim w Olsztynie oraz studia kierunkowe Wczesne Nauczanie Języka Angielskiego na Uniwersytecie Warszawskim. Uczestniczyłam w wielu specjalistycznych kursach między innymi HD Early English, Kapelusze Lektora- PASE, Oxford University i w szkoleniach z zakresu neurodydaktyki Szkoły Krakowskiej. Dzięki doświadczeniu zdobytemu w pracy w wielu placówkach, zarówno państwowych jak i prywatnych określiłam autorski program nauki języka angielskiego. Program został opracowany w oparciu o specjalnie zaaranżowane utwory muzyki klasycznej, na podstawie założeń teorii Efekt Mozarta. Muzyka została dobrana w taki sposób, by rozbudzała ciekawość dziecka, uspokajała i koncentrowała, zaś dodane słowa w języku angielskim stanowią doskonałą bazę do przygody z językiem. Prywatnie jestem mamą synka Gabriela i wielką pasjonatką nauki kognitywnej.

O sobie

NASI
PARTNERZY